Het Neefje Van
Datum: 12 / 2020
Eigenaar: Iris
Catagorie: Website
Website: hetneefjevan.nl
Het Neefje Van is een online marketing uitzendbureau voor het MKB Noord-Nederland. Ze helpen het ambitieuze MKB van de Noordelijke provincies versneld te integreren in een online omgeving. Binnen het bedrijf werken talentvolle studenten die staan te popelen om praktijkervaring op te doen. Onder begeleiding van professionals helpen zij het MKB van Noord-Nederland met groeien en het vergroten van hun online zicht- en vindbaarheid.

Het bedrijf
Het Neefje van is een full service online marketing uitzendbureau. Bij Het Neefje van wordt jouw bedrijf gekoppeld aan één van onze talentvolle studenten. Hierbij wordt gekeken naar welke student het beste past bij jouw bedrijf en marketingvraagstuk om te zorgen voor een passende en effectieve samenwerking.
Gedurende hun studie voeren studenten tijdens colleges geregeld projecten uit voor verschillende bedrijven. Deze bedrijven worden dan voor een korte periode geholpen met het verbeteren van hun online marketing. In de meeste gevallen blijven de online marketing activiteiten na de samenwerking weer liggen. Met Het Neefje van voorkomen we dit. Het Neefje van zorgt ervoor dat studenten de bedrijven blijven ondersteunen bij hun marketing werkzaamheden. Een win-win situatie voor zowel de student als het bedrijf!
Ieder ‘Neefje’, ook wel talentvolle student, is uniek. Wat wij gemeen hebben met elkaar is onze passie voor online marketing. Deze gedrevenheid passen wij toe in de praktijk, door het ambitieuze MKB in Nederland online te helpen groeien én beter zichtbaar te maken. Tijdens verschillende stages hebben de talentvolle studenten al de nodige ervaring opgedaan en hierdoor affiniteit op het gebied van online marketing. Bovendien volgen alle studenten een studie in de richting van marketing, economie, communicatie, webdesign of grafische vormgeving.
Samenwerking met daar-so.nl
Iris was gedurende dit project nog stagiaire bij daar-so.nl, zij heeft samen met de stagiaires van daar-om.nl het bedrijf opgestart. Hiervoor hebben zij de waardepropositie opgesteld en een marktonderzoek gehouden bij de doelgroep. Ook hebben zij foto’s gemaakt voor op de website en de content geschreven om de pagina’s te vullen.
De website is gedurende dit proces aangevuld met de benodigde pagina’s en informatie tot dat hij compleet was. Op 13 Januari 2021 was de lancering van het bedrijf en de bijbehorende website.

De 6 stagiaires die hebben mee geholpen met het opstarten van het bedrijf